Aprende a programar : guía visual de programación : [todo lo que necesitas saber sobre Scratch, Logo, Python, HTML y JavaScript] (Rexistro nro. 1187566)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 00593nam a2200169 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 181107s2016 sp g spa
ISBN
ISBN 9788468327013
CDU
CDU 004:087.5
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Wainewright, Max
MENCIÓN DE TÍTULO
Título Aprende a programar : guía visual de programación : [todo lo que necesitas saber sobre Scratch, Logo, Python, HTML y JavaScript]
Autores / Max Wainewright
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Barcelona
Editorial :Edebé
Data de publicación ,2016
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 135 p.
Outras características físicas :il. col.
Dimensións ;26cm
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Programación
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Informática
Subdivisión xeral Historia
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da sinatura que identifica ao exemplar Préstamos totais Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha
        IES Mestre Landín IES Mestre Landín Sala préstamo 2018-11-07 Fondos Biblioteca 04 apr 1 04 WAI apr PED050000006711 2024-10-23 1 Prestable
        IES Mestre Landín IES Mestre Landín Sala préstamo 2018-11-07 Fondos Biblioteca 04 apr   04 WAI apr PED050000006712 2024-10-23 1 Prestable
        IES Mestre Landín IES Mestre Landín Sala préstamo 2018-11-07 Fondos Biblioteca 04 apr   04 WAI apr PED050000006713 2024-10-23 1 Prestable
        IES Mestre Landín IES Mestre Landín Sala préstamo 2018-11-07 Fondos Biblioteca 04 apr   04 WAI apr PED050000006723 2024-10-23 1 Prestable

Coa tecnoloxía Koha